קריירה

בואו לעבוד איתנו!

יועצ/ת ומנהל/ת לקוחות מנוסה במגוון תחומי השכר והתגמול

מיקום המשרה: הרצליה פיתוח

היקף המשרה: משרה מלאה

תחילת עבודה: מיידית

התפקיד כולל:

  • הובלת פרויקטים של ייעוץ ובניית תהליכים ותכניות במגוון תחומי השכר והתגמול עבור לקוחות החברה, תוך עמידה בתקציב ולוחות זמנים וניהול הממשק ומערכת היחסים עם הלקוחות
  • עבודה מול דרגים בכירים: דירקטוריון, מנכ"לים והנהלות בכירות
  • ניהול צוותי פרויקטים וניהול ישיר של אנליסטים
  • עבודה תוכן אנליטית, הכנת מסמכים ומצגות ברמה גבוהה והצגה של הנ"ל במסגרת הפרויקטים השונים
  • מעורבות בפיתוח פתרונות וכלים עבור לקוחות החברה

מדובר בעבודה מגוונת עם חברות מובילות במגוון ענפים, המאפשרת מסלול התפתחות מקצועי לרמות הגבוהות ביותר בעולם השכר והתגמול.

דרישות התפקיד:

  • הכרות מעמיקה עם מגוון נושאים בתחום השכר והתגמול – חובה

  • ניסיון מעשי של 4 שנים לפחות בתפקיד מנהל שכר והטבות – חובה

  • ניסיון בהובלת תהליכים מול לקוחות המחייבים עמידה בתקציב ובלו"ז – יתרון גדול

  • נסיון כיועץ בתחום השכר והתגמול ו/או שיפור ביצועים עסקיים – יתרון

  • אורינטציה שירותית – רצון אמיתי לתת שירות חיצוני ופנימי – חובה

  • ניסיון ניהולי של עובדים – חובה  

  • ידע וניסיון בהתמודדות עם מצבים ארגוניים מורכבים

  • יכולת עבודה והצגה בכתב ובעל פה, ברמה גבוהה ובצורה עצמאית מול דרגים בכירים –
    כולל דירקטוריונים והנהלות

  • יכולת אנליטית גבוהה מאוד ויכולת ניתוח נתונים גבוהה מאוד – חובה

  • שליטה מלאה בתוכנות האופיס, בדגש על Excel – חובה

דרישות נוספות:

  • אנגלית – יכולת לעבוד בצורה מלאה וחופשית – כתיבה ודיבור – חובה

  • עבודה מול גורמים בחו"ל (חברת אם, חברות בנות וכד') – יתרון

  • עבודה במצבי עומס, גם בשעות לא שגרתיות

  • רקע השכלתי מתחומי הכלכלה / מנהל עסקים / הנדסת תעשיה וניהול / משפטים.

  • תואר שני – יתרון