תוכנית בונוס טובה

טאבלט מציג גרפים

מידי פעם אני נתקלת באנשי מקצוע הגורסים כי "תכנית בונוס רק תלחיץ את העובדים ותגרום להם לחשוב על הכסף יותר מאשר על העבודה עצמה".

האם זה יכול לקרות? לעיתים כן.

האם זה תמיד נכון? ממש לא.

חשוב לזכור שתכנית הבונוס היא כלי ניהולי, אחד מתוך רבים, שיכול לעזור לכוון את הארגון ואת העובדים למקומות הרצויים.

תכנית בונוס טובה היא תהליך של שיפור מתמיד. היא אמורה למקד את העובדים בפעילויות שיקדמו הן את הארגון והן את העובד.

תוכנית בונוס טובה בנויה על מספר עקרונות מרכזיים וביניהם:

  1. בחירת מדדים רלוונטיים המשקפים את הצלחת הארגון והעובד
  2. התמקדות במדדים ויעדים שהעובד יכול להשפיע עליהם
  3. מיקוד – מספר מדדים קטן
  4. קשר ברור בין ביצועים לתגמול
  5. תכנית ברורה שהעובד מבין בקלות

 

אם נקפיד לבנות תכנית טובה, נחזק את המוטיבציה, קודם כל בקרב העובדים בעלי הביצועים הטובים, הם אלה שיהיו המנהיגים וה"שגרירים" שלנו לשיפור מתמיד בארגון.

אני בטוחה שאם תיישמו עקרונות אלו, תצליחו.

קרן  מנגובי

שתפו יחד עם החברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email

קצת עלינו

אנחנו ב-Compvision מבינים שחברות, ארגונים ועסקים שצועדים קדימה ומגיעים להישגים גדולים, עושים זאת באמצעות ההון האנושי. אנחנו מאמינים שכדי לממש את האסטרטגיה העסקית, צריך למפות וליצור תהליכים ניהוליים ותוכניות מדויקות, המאפשרים למנהלים ולעובדים ליזום, להתפתח עם הארגון או החברה ולהגיע לתוצאות מצוינות.

עקבו אחרינו

פוסטים אחרונים

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן